Od dnia 1 maja 2019 r. podmioty publiczne, które nie posiadają decyzji administracyjnej, na podstawie której uzyskały dostęp do rejestru PESEL/ rejestrów mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych, w danym roku kalendarzowym, będą mogły uzyskać maksymalnie 300 danych jednostkowych z rejestru PESEL lub 300 danych jednostkowych z poszczególnych lokalnych rejestrów mieszkańców, prowadzonych zgodnie z właściwością miejscową przez dany organ gminy.
Od 1 lipca 2019 roku wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL można złożyć w dowolnym organie gminy. Dane z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodem osobistym udostępnia się na pisemny wniosek zainteresowanego. Wniosek wraz z dowodem opłaty składa się w Kancelarii Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim lub w formie dokumentu elektronicznego (konieczny jest podpis kwalifikowany lub profil zaufanyUdostępnienie danych
Komunikat !
Zapisz się do naszego newslettera
Informacja dotycząca wpłat podatków oraz innych opłat
Wszystko o podatkach i opłatach